Purple-licious
Bonjour !

Hi ! I am the owner of this blog. Lisa for short ;)
I'm going to sit for my SPM this year.

I do love photography so much =]
Navigations

Follow me? Stories The Narrator Tagboard


Memories


Credits


Skin by Cikin
Cute header byKemetot Chomel
Blog owner: Leesa Shalilla
lets talk about LOVE
Wednesday, 7 December 2011 | 20:22 | 0 comments
fuiyyohh..lame tk tulis ape ape kat sini..ngee~~  ^-^
tadi godek godek twitter..pastu terperasan SOMETHING!
Takde pape pon sebenar nye,just..aku suka lah die pnye tweet..
nak tau pe die punye tweet tu?sat noohhh...



haaah,nmpak tak..hope die tk mrah ak prnt screen mnde nihh.. >.<
takde lah..mcm klakar ken...ade gak cmni..byangkn that gurl/boy couple semate2 sbb jeles..
isk,aku terase mcm pnah kene aw mende nih..eii,terok gila habaq hang prngai ko...
pas tuu,dh bosan men blah jelah ken..(bercakap berdasrkan pngalaman) haha..choiii..
*errrk,tak tau lahh nak tulis pe...tibe2 ketandusan idea..daaa*


Old things | New things
About

Facebook | Twitter



Gratisan Musik